خط تولید قند در میاندوآب احیا شود‍ / سالهاست قند میاندوآب کام ایرانیان را شیرین می کند
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
شناسه : 271000
6

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب، راه اندازی مجدد خط تولید قند در کارخانه قند این شهرستان را از مسئولین این کارخانه خواستار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری امروز در گفت و گویی با ابراز تاسف از عدم تولید قند در کارخانه قند میاندوآب گفت: سالیان سال در سراسر کشور ، میاندوآب را با قند شیرینش می شناسند و قند میاندوآب سوغات اصلی این شهرستان نام گرفته و همیشه کام مردم را شیرین کرده است.

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: متاسفانه مدتی است که کارخانه قند میاندوآب به جای تولید قند، فقط شکر تولید می کند و رفته رفته مزه شیرین قند میاندوآب که حقیقتاً از کیفیت خوبی برخوردار بود به فراموشی سپرده می شود و از مسئولین درخواست داریم نسبت به تولید قند در کارخانه قند میاندوآب اقدام کنند .

وی گفت: صنعت تولید قند و حتی کشت محصول چغندر قند در شمالغرب کشور برای اولین بار توسط کارخانه قند میاندوآب در منطقه بوجود آمده و هم اکنون هزاران نفر از مردم شهرستان میاندوآب از طریق این کارخانه قند کسب روزی می کنند و اگر تولید قند در این کارخانه متوقف شود جفا به میاندوآب و میاندوآبی هاست .

غفاری تصریح کرد: عدم تولید قند در کارخانه قند میاندوآب باعث می شود که عده ای سودجو تولیدات برخی کارگاههای کوچک با کیفیت پایین را به جای محصول کارخانه قند میاندوآب با نام قند میاندوآب بفروشند که با تولید قند در کارخانه قند میاندوآب امکان این سوء استفاده از بین می رود و برای عده ای از جوانان میاندوآب نیز زمینه اشتغال فراهم می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.