بودجه سال 97 شهرداری عملیاتی نیست/عدالت در بودجه رعایت نشده است
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
شناسه : 272348
3

عضو شورای شهر میاندوآب گفت: بودجه باید عملیاتی باشد ولی به نظر من بودجه سال 97 عملیاتی نبوده و عدالت عمرانی و ریالی در آن رعایت نشده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در روزهای گذشته شورای شهر میاندوآب موضوع مربوط به بودجه سال آینده را بررسی کرده و قبل از آغاز سال جدید نیز جزئیات بودجه را تصویب و در نهایت جزییات بودجه شهرداری میاندوآب به مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال برای سال  ۹۷با شش رای موافق و یک رای مخالف اعضای شورا تصویب شد.

مرتضی نجفی عضو شورای شهر میاندوآب  در جریان بررسی بودجه، در سخنانی گفت که در بودجه سال ۹۷ عدالت عمرانی رعایت نشده است و از برخی کوی ها نام برده شده و از کوی هایی که کسی از آنها در شورا نیست، نام برده نشده است.

پس از این جلسه با نجفی در مورد چرایی این اظهارات وی سوال کردیم که وی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: به نظر من باید برای هر کوی و منطقه ای، یک کار شاخص مشخص شود مثلا نوشته شود که در کوی فلان، فلان کار را می خواهیم انجام دهیم ولی اینگونه نبوده و کلی گویی شده است.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه برای برخی کوی ها که پارک دارند، برای گسترش آنها بودجه در نظر گرفته اند ولی برای کوی هایی که پارک ندارند اینگونه نیست، افزود: همانطور که در جلسه گفتم در برخی کوی ها به صورت مشخص محل هزینه کرد بودجه آورده شده ولی در برخی کوی ها نه.

وی با اشاره به اینکه برخی کارها ضروری نبوده ولی در بودجه نوشته شده است، گفت: به نظر من باید بودجه، منطقه بندی می شد، و هم از نظر کاری و ریالی باید تقسیم می شد، تا چه زمانی برخی کوی ها مانند بشیرخان کندی، بهی و… نباید پارک داشته باشند، در هر سال برای هر کویی باید فضای سبز و پارک شهر در نظر گرفته می شد.

نجفی  با تاکید بر اینکه باید از نظر ریالی هم باید عدالت را رعایت می کردیم، تصریح کرد: همین احداث پارک می توانست، یک کار شاخص برای یک کوی مشخص باشد که باید در بودجه آورده می شد.

عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه بودجه سال 97 را عملیاتی نمی داند، اظهار کرد: بودجه باید عملیاتی باشد ولی به نظر من بودجه سال 97 عملیاتی نبوده و عدالت عمرانی و ریالی در آن رعایت نشده است.

وی افزود: چهار کوی میاندوآب، یک متر فضای سبز ندارند ولی شورا چه برنامه ای برای آنها دارد و نیاز نبود که برای برخی کوی ها که پارک دارند، پارک شهر در نظر گرفته شود و باید به جای آنها به کوی های دیگر اختصاص می یافت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.