کارکنان و کارگران شهرداری میاندوآب 4 ماه است حقوق نگرفته اند
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
شناسه : 265217
6

عضو شورای شهر میاندوآب گفت: بیش از چهار ماه است که حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری و واحدهای تابعه مانند آتش نشانی پرداخت نشده و مسائل و مشکلات فراوانی برای این زحمت کشان و سخت کوشان شهر و خانواده هایشان به بار آورده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری در گفت و گویی با تاکید بر اینکه باید به رفاه و معیشت نیروی انسانی شهرداری توجه شود، اظهار کرد:اولین گام برای عمران و آبادانی شهر و پیشبرد اهداف متعالی شوراها و مسئولین تامین رفاه و معیشت نیروی انسانی در شهرداری است.
نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: متاسفانه وضعیت رفاه و معیشت کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری میاندوآب بسیار وخیم و نامطلوب بوده و شوراها، شهردار و مسئولان میاندوآب باید در اسرع وقت به فکر رفع این مشکل اساسی باشند.
وی گفت: بیش از چهار ماه است که حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری و واحدهای تابعه مانند آتش نشانی پرداخت نشده و مسائل و مشکلات فراوانی برای این زحمت کشان و سخت کوشان شهر و خانواده هایشان به بار آورده است.
غفاری تصریح کرد: در اولین فرصت برای پرداخت حق بیمه و حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران عزیز شهرداری باید تدبیر و چاره ای اندیشید و مسئولان اعم از شورا و شهردار باید امید و جان تازه ای به این قشر زحمتکش بدهیم و فراموش نکنیم که ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها در پیش بوده و خانواده های گرامی این عزیزان چشم انتظار حق و حقوق خود می باشند.
عضو شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: در صورتی که حق و حقوق کارکنان و کارگران پرداخته شود و این عزیزان مانند کارکنان سایر ادارات و نهادها از بابت معیشت خانواده های خود نگرانی نداشته باشند مطمئنا بهتر از گذشته به شهر خود و شهروندان خدمت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه نباید از یاد نبریم که نبی مکرم اسلام فرمودند قبل از اینکه عرق کارگر خشک شود حق و حقوق او را پرداخت کنید، افزود: نباید با تاخیر در پرداخت حقوق و حق بیمه آنها زمینه مسائل و مشکلات دیگر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.