بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری میاندوآب ۱۶۵ میلیارد تومان تصویب شد
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 299012
6
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، بودجه سال آینده شهرداری به میزان 165 میلیارد تومان به تصویب رسید.
پ
پ

روبین کلانتری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری میاندوآب برای سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: پس از ارائه بودجه پیشنهادی و بررسی های انجام گرفته توسط شورای شهر در چند جلسه، بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب به مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: بودجه تصویب شده سال آینده شهرداری میاندوآب نسبت به بودجه امسال ۵۵ میلیارد تومان افزایش دارد.

وی با بیان اینکه سعی شده تا در تهیه و بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری میاندوآب تمام قوانین و بخشنامه‌های مربوطه رعایت شود، گفت: بودجه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای سال آینده ۱۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان و بودجه سازمان حمل و نقل درون شهری نیز سه میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

کلانتری با تاکید بر اینکه میاندوآب آباد، خواسته اعضای شورای شهر و شهرداری است و در این راستا نیز تلاش کرده و گام بر می داریم، تصریح کرد: عمران و آبادانی کل سطح شهر میاندوآب مد نظر شوراست ، نه منطقه ای عمل کردن و بودجه سال آینده نیز بر این اساس مصوب شده است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.