بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری میاندوآب ۱۱۰ میلیارد تومان تصویب شد
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
شناسه : 293164
8
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب به مبلغ 110 میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
پ
پ

احد غفاری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری میاندوآب برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: پس از ارائه بودجه پیشنهادی و بررسی انجام گرفته، بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: بودجه تصویب شده سال آینده شهرداری میاندوآب نسبت به بودجه امسال ۱۶ میلیارد تومان افزایش دارد.

وی با بیان اینکه سعی شده تا در تهیه و بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری میاندوآب تمام قوانین و بخشنامه‌های مربوطه رعایت شود، افزود: در بودجه سال آینده شهرداری، ۴۲/۵ درصد بودجه به بخش عمرانی و بقیه به هزینه‌های جاری اختصاص دارد که برای اجرای بهتر پروژه‌های عمرانی با صرفنظر از نسبت ۴۰ به ۶۰ در بودجه نویسی برای مسائل عمرانی و جاری، برای سال آینده ۲/۵ درصد بودجه عمرانی را افزایش داده ایم.

غفاری به پروژه های شاخص در نظر گرفته شده در بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی از جمله ساماندهی ورودی‌های شهر، آزادسازی معابر، توجه به کوی‌های اقماری و همچنین ساماندهی ساحل رودخانه زرینه‌رود میاندوآب از جمله پروژه هایی هستند که در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.