بودجه سال آینده شهرداری باید واقعی تنظیم شود/ مردم از وضعیت خدمات شهری گله مندند
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۰
شناسه : 268776
4

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: باید سعی کنیم بودجه واقعی و بر اساس درآمدها و هزینه ها تنظیم شود چرا که اگر بودجه واقعی نباشد با مشکل مواجه می شویم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فخرالدین آذریان، امروز در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج، اظهار کرد: سردارانی مانند سلیمانی ها و فرماندهان ارشد نظامی و مدافعان حرم، با این پیروزی فتح الفتوح کردند.

رئیس شورای شهر میاندوآب در ادامه با اشاره به موضوع بودجه شهرداری، افزود: هنوز نمی دانیم چه میزان از بودجه محقق شده است و اصلاحات لازم نیز در تفریغ و متمم بودجه انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه از موضوعات مهم در شهرداری است، گفت: امسال باید سعی کنیم بودجه واقعی و بر اساس درآمدها و هزینه ها تنظیم شود چرا که اگر بودجه واقعی نباشد با مشکل مواجه می شویم.

آذریان به گله مندی مردم اشاره و تصریح کرد: مردم از وضعیت شهر گله مند هستند و خوشبختانه در بارندگی اخیر، علی رغم عوامل مختلفی که در بروز آن دخیل است، موضوع مدیریت شد و از بروز بحران جلوگیری به عمل آمد.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: در بحث خدمات شهری علی رغم همه اقدامات انجام گرفته، مردم سوالات و خواسته های زیادی دارند و از شهردار منتخب می خواهیم تا این موضوع را مدیریت کرده و به آن رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب باید این را در نظر داشته باشد که ملاک برای وی تصمیم شوراست نه شخص و فرد، افزود: بنده نیز به عنوان رئیس شورای شهر باید مصوبات را از شما پیگیر باشم.

آذریان هم چنین به موضوع بازار دواب و جایگاه سی ان جی شهرداری اشاره و بر لزوم رفع موانع موجود در راستای حمایت از حق شهروندان در این موضوع تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.