به دلیل مشغله کاری کاندیدای ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس نشدم
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
شناسه : 294616
7
عیسی زاده: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری مشکلات شهرستان مهم ترین اولویت بنده است، گفت: به دلیل مشغله کاری و رسیدگی بیشتر به امورات شهرستانی، کاندیدای ریاست کمیسیون اجتماعی نشدم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: علی رغم اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی تقاضای کاندیداتوری مجدد بنده برای  ریاست کمیسیون را داشتند و هیچ مشکلی نیز برای رای آوری مجدد نداشتم، ولی بنده به دلیل مشغله کاری و رسیدگی بیشتر به امورات شهرستانی، از کاندیداتوری مجدد خودداری کردم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میاندوآب برای وی در اولویت است، افزود: در شرایط کنونی آب و راه و کشاورزی مهم ترین اولویت برای بنده است.

وی با بیان اینکه بنده منتخب مردم هستم، گفت: در کنار مردم و بین مردم و با مردم بودن و پیگیری مشکلات شهرستان جزو اولویت های بنده است و از آنجایی که مسئولیت کمیسیون این امکان را محدود می کرد لذا تصمیم گرفتم به جای مسئولیت کمیسیون در کنار مردم، بیشتر پیگیر امورات و مشکلات باشم.

عیسی زاده تصریح کرد: ان شاالله امورات شهرستان مانند راه(جاده سرچم در اولویت)، آب و امورات کشاورزی و صنعت و سایر امورات را با همراهی دوستان و مردم فهیم و بزرگوار میاندوآب پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.