بهسازی 11 هزار مسکن روستایی در میاندوآب/ باید اصول مهندسی در ساخت و سازهای شهری و روستایی توسعه یابد
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شناسه : 272293
5

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت : از 26 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان میاندوآب، 11 هزار واحد مسکن که در حدود 40 درصد مساکن روستایی را شامل می شود، نوسازی شده است

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در جلسه بررسی و اجرای صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان شهرستان میاندوآب، اظهار کرد:  در کنار پروانه ساختمانی باید شناسنامه فنی ساختمان برابر بخشنامه وزارت کشور اجرایی شود.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ساختمان سازی مقاوم و همراه با کار کارشناسی از ملاک های توسعه است، افزود: باید به اصول مهندسی و کارشناسی در ساخت و سازها دقت شده و برای ساخت ساختمان های مقاوم همواره مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقاوم سازی و بهسازی مساکن روستایی باید در کنار نوسازی بافت فرسوده شهری مد نظر قرار گیرد، گفت: در این زمینه نیز در شهرستان میاندوآب اقدامات خوبی انجام گرفته و نزدیک به 11 هزار واحد مسکن روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده است.

جودی تصریح کرد: از 26 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان میاندوآب، 11 هزار واحد مسکن که در حدود 40 درصد مساکن روستایی را شامل می شود، نوسازی شده است.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب هم چنین از شهرداری این شهر خواست تا مستندات را به همراه دلایل کارشناسی شده برای کاهش تراکم ساختمانی از 200 متر به مقدار کمتر را ارائه دهد تا در جلسات سطوح بالاتر مطرح و پیگیری شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.