بهسازی پل ستارخان در موعد مقرر به پایان رسید
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
شناسه : 313795
6
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب در مدت وعده‌داده‌شده دوماهه به پایان رسید.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که از روزهای نخست دوره جدید مدیریت شهری پیگیری کردیم، طرح ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان بود که در اولویت کاری نیز قرار گرفت.

شهردار میاندوآب افزود: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پل ستارخان، بر اساس وعده‌ای که به همشهریان عزیز داده بودیم و روزشمار آن نیز در ابتدای پل نصب شده بود، قرار بود در مدت دو ماه اجرایی شود.

وی گفت: خوشبختانه امروز پس از دو ماه فعالیت مستمر و شبانه‌روزی، طرح بهسازی و ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب به اتمام رسیده است.

محمدزاده با بیان اینکه پل ستارخان با اصلاح پایه‌های پل و نصب چراغ‌های تزیینی باعث زیبای شهر می‌شود، تصریح کرد: در کنار این پل، کار رنگ‌آمیزی پل‌های دیگر و بهبود فضای بصری شهری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب هم چنین از نصب المان‌های جدید دوچرخه در سطح این شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و معرفی میاندوآب به‌عنوان شهر دوچرخه ایران، المان‌های جدید دوچرخه در میدان انقلاب میاندوآب نصب شد.

وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، تصریح کرد: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.