بهزیستی پشت نوبتی مستمری‌بگیر ندارد
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 312504
3
 مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها: مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها گفت: در اسفندماه سال گذشته همه پشت نوبتی مستمری‌بگیران وارد جرگه مستمری شدند و احیاناً تعداد محدودی اگر وجود داشته باشد مربوط به امسال است.
پ
پ

امیرحسین عرب‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر در حاشیه افتتاح فاز دوم مرکز نگهداری بیماران روانی دختران بالای ۱۴ سال در میاندوآب، اظهار کرد: در آذربایجان غربی دو مرکز با این شرایط وجود دارد که در شهرستان‌های میاندوآب و خوی فعال بوده و مددجویان با این شرایط را تحت پوشش قرار داده‌اند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها افزود: در سفر قبلی وزیر به میاندوآب فاز اول این مرکز افتتاح و امروز نیز تقریباً ۱۰۰ درصد مددجویان یارانه بگیر این مرکز افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تملک دارایی هم کمک قابل‌توجهی اتفاق افتاده است، گفت: در شهرستان میاندوآب مردم خیر و نیک‌اندیش نیز کمک شایانی به این مجموعه داشته‌اند که ان‌شاءالله ادامه می‌یابد.

عرب‌زاده با بیان اینکه سازمان بهزیستی نیز وظیفه خود می‌داند تا در موضوع یارانه، مجوزها و سایر کمک‌های محوله به‌موقع عملی کند، تصریح کرد: بعد از انجام کارهای اداری ظرفیت یارانه بگیر این مجموعه از ۶۰ به ۱۰۰ افزایش می‌یابد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در موضوع یارانه و بحث‌های حمایتی به‌ویژه در استان‌ها هیچ کمبودی نداریم، اظهار کرد: در خصوص اقلام توان‌بخشی مانند ویلچر، سمعک و عصا و هر گونه اقلام توان‌بخشی دیگر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک مجلس دو بار یارانه مددجویان بهزیستی و کارگروه امداد افزایش یافت، گفت: در اسفندماه سال گذشته همه پشت نوبتی مستمری‌بگیران وارد جرگه مستمری شدند و احیاناً تعداد محدودی اگر وجود داشته باشد مربوط به امسال است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.