بهره برداری از ۶ پروژه بخش کشاورزی میاندوآب در دهه فجر
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 305148
7
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 6 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در بخش کشاورزی به بهره برداری می رسد.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی میاندوآب در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی و آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای ۳۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۶۴۶ نفر به طور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی گفت: پروژه های آب و خاک شامل پروژه عمرانی یک در اراضی پایاب بند انحرافی نوروزلو به مساحت ۳۱۰ هکتار در روستای حاجی بهزاد و قره تپه و تعداد چهار طرح سیستم های نوین آبیاری بارانی کلاسیک به مساحت ۸٫۵ هکتار در روستاهای سیستک، حاصل قوبی افشار، وکیل کندی و سرچنار است که با هدف افزایش راندمان و صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی اجرا می شوند.

دیانتی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها حدود ۱/۵ میلیون مترمکعب در مصرف آب در بخش کشاورزی صرفه جویی می شود.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر پروژه های آب و خاک، واحد تولید پنیر گوسفندی به مساحت یک هزار مترمربع با ۳۰۰ مترمربع زیر بنا و ظرفیت تولید سالانه ۷۵ تن ، دیگر طرح تولیدی است که با هدف جذب و فرآوری تولیدات دامی، جلوگیری از خام فروشی و بازگشت ارزش افزوده به بخش کشاورزی در روستای تلخاب در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برگزاری مراسم جشن انقلاب و تجلیل از بازنشستگان جهاد کشاورزی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی و اذان، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی میز خدمت و ملاقات مردمی، ارائه خدمات رایگان توسط شرکت‌های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی از سایر برنامه های اجرایی جهاد کشاورزی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.