به گزارش زرین خبر، در دومین روز از هفته دولت، شش طرح مخابراتی با حضور مسئولان در شهرستان میاندوآب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این پروژه ها در راستای ارتقای کیفیت و عرضه خدمات نوین ارتباطی به مردم منطقه با اعتباری بالغ بر شش هزار و 320 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
مراسم افتتاح نمادین این طرح ها امروز در کوی ولی آباد میاندوآب برگزار شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان میاندوآب دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور مسئولان، در کوی تقی آباد بهره برداری از آن آغاز شد.
این فضای ورزشی به همت اداره تعاون روستایی شهرستان میاندوآب در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است که هفت هزار و 500 میلیون ریال از منابع داخلی و یک هزار و 250 میلیون ریال در قالب وام اشتغال پایدار روستایی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

در ادامه برنامه های هفته دولت، امروز بهره برداری از 10 پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان میاندوآب آغاز شد.
این 10 پروژه شامل خطوط انتقال برق فشار متوسط و پست هوایی و نصب اتوریکلوزر بود که با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 502 میلیون ریال در سطح شهرستان میاندوآب مورد بهره برداری قرار گرفت.

هم چنین امروز بهره برداری از هشت پروژه آبیاری تحت فشار، قطره ای و بارانی نیز در میاندوآب آغاز شد.
این پروژه ها شامل سیستم های آبیاری تحتفشاربارانی و قطره ای و مزارع کشت پسته و زعفران بودند که برق مصرفی این مزارع از انرژی خورشیدی تامین می شود و در مجموع به مساحت 25هزار هکتار و با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال اجرایی شده است.
ارتقای راندمان آبیاری و مدیریت بهرهبرداری از منابع آبی و کشت محصولاتی با مصرف آب کم در جهت حفاظت ازپوشش گیاهی و منابع آبی و خاکی منطقه از مهمترین اهداف اجرای این پروژه ها بوده است.

انتهای پیام/

