تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026

بهره برداری از 11 طرح آبیاری تحت فشار در میاندوآب آغاز شد + تصاویر

  • کد خبر : 274961
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
بهره برداری از 11 طرح آبیاری تحت فشار در میاندوآب آغاز شد + تصاویر

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، بهره برداری از11 طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی در میاندوآب آغاز شد.

به گزارش زرین خبر، معاون سازمان و مدیرجهادکشاورزی میاندوآب در مراسم افتتاح  همزمان این پروژه ها که امروز در کوی یوزباشکندی برگزار شد، با بیان اینکه اصلاح روش های آبیاری یکی از نیازهای اساسی در شرایط فعلی است، گفت: محدودیت آبی، تغییر اقلیم و مصرف بی رویه لزوم تغییر روش های آبیاری را با اهمیت ساخته است.

علی دیانتی اظهار کرد: در همین راستا نیز در هفته جهاد کشاورزی امسال، ۱۱ طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۳۱میلیون ریال در میاندوآب افتتاح شدند.

وی افزود:  با افتتاح این طرح ها برای ۱۷نفر به صورت مستقیم و ۲۸نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

هم چنین امروز در مراسم دیگری، نمایشگاه تخصصی صادرات کشاورزی در محل نمایشگاه های دائمی و بین المللی میاندوآب افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز تا یک تیر ماه آماده بازدید عموم مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=274961

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.