بهره برداری از ۳ طرح فرهنگی و عمران شهری در میاندوآب
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
شناسه : 292909
5
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

همزمان با دهه مبارک فجر؛ سه طرح فرهنگی و عمرانی شهری در میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح ها شامل افتتاح دفتر نمایندگی خانه مطبوعات میاندوآب و شاهین دژ در شهرستان میاندوآب و نیز مجمتع فرهنگی سرای محله و ساختمان جدید واحد فضای سبز شهرداری بود که به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

شهردار میاندوآب در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری که در سرای محله واقع در کوی اکبرنژاد برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان سرای محله در زمینی به مساحت ۱۶۰ مترمربع در سه طبقه و در مجموع با زیربنای ۴۸۰ متر مربع با هزینه‌ ۱۵ میلیارد ریال طی یک سال ساخته شده است.

مرتضی نجفی افزود: این ساختمان در محوطه زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع طی مصالحه‌ای در سال ۱۳۹۶ به شهرداری ‌واگذار شده قرار دارد و در آن ضمن احداث پارک کاربری فرهنگی و آموزشی خواهد داشت.

وی بیان کرد: اعتبار این طرح از محل ستاد بازآفرینی شهری تامین و توسط راه و شهرسازی احداث شده است.

شهردار میاندوآب‌ گفت: همچنین ساختمان واحد فضای سبز و زیباسازی شهرداری در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع واقع در جوار پارک معلم، با هزینه پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری احداث شده‌است.

امروز هم چنین دفتر نمایندگی خانه مطبوعات آذربایجان غربی در میاندوآب افتتاح شد

دفتر نمایندگی خانه مطبوعات شهرهای میاندوآب‌ و شاهین دژ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار میاندوآب‌ و رئیس خانه مطبوعات استان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب راه‌اندازی شد.

هم چنین ضمن تجلیل از تلاش های سیامک نجفیان در عرصه خبر و بازنشستگی وی در این عرصه، وی  به عنوان مدیر دفتر نمایندگی خانه مطبوعات شهرهای میاندوآب‌ و شاهین‌دژ معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.