بهره برداری از ۱۱ طرح جهاد کشاورزی در میاندوآب آغاز شد + تصاویر
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
شناسه : 298571
7
در نخستین روز از دهه مبارک فجر؛ همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری از 11 طرح جهاد کشاورزی درمیاندوآب آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در مراسم نمادین بهره برداری از این طرح ها که به صورت همزمان برگزار شد، گفت: مرکز فرآوری و بوجاری بذور گواهی شده، با ظرفیت تولید دو هزار و ۵۰۰ تن در سال، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و یک هزارمترمربع تأسیسات مسقف، احداث شده و با آغاز بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۰ نفر بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

علی دیانتی افزود: هم چنین ۱۰ طرح اجرای سیستم های نوین آبیاری بارانی، قطره ای و کم فشار به مساحت ۵۲ هکتار، با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵ نفر و غیر مستقیم برای ۳۰ نفر، همزمان با مرکز فرآوری و بوجاری بذور گواهی شده به بهره برداری رسید.

وی گفت: این طرح ها که با هدف افزایش راندمان و صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی اجرا شده اند که جهت اجرای آنها از محل اعتبارات ملی، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی پرداخت شده است.

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به پیش بینی افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۸ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برای افتتاح این پروژه ها ۲۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

حسام شیرازه محبت افزود: با افتتاح این پروژه ها در دهه مبارک فجر برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.