بهای عوارض شهرداری میاندوآب 35 درصد افزایش یافت
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315935
3
 با مصوبه شورای اسلامی شهر؛ رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: با تصویب اعضای شورای شهر میاندوآب؛ بهای خدمات و عوارض شهرداری این شهر در سال ۱۴۰۳ به میزان ۳۵ درصد افزایش یافت.
پ
پ

اسکندر سجادی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به بررسی تعرفه و بهای خدمات و عوارض شهرداری در شورای اسلامی شهر میاندوآب، اظهار کرد: دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری میاندوآب که به شورای اسلامی شهر ارسال شده بود، از آخر دی‌ماه تا امروز در جلسات متعددی در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مطرح و بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: بعد از بررسی‌های انجام‌گرفته در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر میاندوآب، این دفترچه در صحن شورا نیز مطرح و در موردبحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: در نهایت پس از بررسی و تبادل نظر و اعمال اصلاحات لازم در دفترچه ارسالی، این دفترچه بعد از اصلاحات کامل به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب تصریح کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر میاندوآب افزایش تعرفه، عوارض و بهای خدمات شهرداری به میزان ۳۵ درصد در بودجه سال آینده مدیریت شهری تصویب شده است.

سجادی اظهار کرد: این مصوبه شورای اسلامی شهر بر اساس افزایشی که بابت ساخت، هزینه ساخت، دفترچه ۱۴۰۲ و افزایش عرصه املاک همان دفترچه بود که در شورای شهر نیز حداکثر ۳۵ درصد افزایش تأیید و تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری میاندوآب پس از تأیید هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر میاندوآب در فرمانداری؛ آخر بهمن‌ماه نیز برای اطلاع عموم مردم انتشار می‌یابد.

پیش‌ازاین نیز شهرداری میاندوآب برای سال آینده بودجه ۹۰۰ میلیاردتومانی را پیشنهاد داده بود که در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر بررسی و در نهایت پس از بررسی و تبادل نظر و با درنظرگرفتن تورم ۴۵ درصدی و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب، کلیات بودجه سال آینده شهرداری این شهر به میزان ۵۸۰ میلیارد تومان تعیین شد که طبق قانون، ۴۰ درصد بودجه به امور عمرانی و ۶۰ درصد بودجه نیز به امور جاری اختصاص می‌یابد.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.