بهار حقیقی عالم با ظهور امام‌زمان (عج) محقق می‌شود
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
شناسه : 317470
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: بهار حقیقی و واقعی عالم با ظهور امام‌زمان (عج) محقق می‌شود که با ظهور منجی عالم بشریت، رحمت الهی از آسمان نازل شده و محبت و دوستی‌ها زیاد و دشمنی‌ها از بین می‌رود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی خدا و عبادت است و باید از هر لحظه آن استفاده کرد و از آن نهایت استفاده را برد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به فلسفه و آثار روزه‌داری در انسان، افزود: روزه‌داری تنها پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست؛ بلکه راهی برای نزدیکی به خدا و بندگی است.

وی با تأکید بر اینکه باید در ایام ماه رمضان مساجد را رونق داد، گفت: باید مساجد نه‌تنها در ماه رمضان بلکه در طول ایام سال نیز پررونق بوده و مؤمنان از منابر و علما و سخنرانان استفاده کنند.

حسن‌زاده در ادامه به فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت اشاره و تصریح کرد: نوروز بهار طبیعت است؛ ولی بهار حقیقی و واقعی عالم با ظهور امام‌زمان (عج) محقق می‌شود که با ظهور منجی عالم بشریت، رحمت الهی از آسمان نازل شده و محبت و دوستی‌ها زیاد و دشمنی‌ها از بین می‌رود.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر ارتباط با حضرت بقیه الله (عج)، اظهار کرد: اطاعت از شبکه نورانی زعامت در عصر غیبت، مودت ورزی صحیح و مواسات از راه‌های ارتباط با حضرت بقیه الله (عج) هستند که باید موردتوجه مؤمنان قرار گرفته و در راستای آن قدم بردارند.

وی با بیان اینکه باید ذهن‌ها را عوض و خود را اصلاح کنیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز مقدمه‌ای برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) و حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید به ولایت چنگ توسل بزنیم و همواره مطیع امر ولایت باشیم، تصریح کرد: راه سعادت نیز در تبعیت از ولایت است و لذا همواره باید سرباز ولایت باشیم.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین در ادامه با تأکید بر اینکه انسان همواره باید جبهه خود را مشخص کند، گفت: باید مشخص شود که انسان در کدام جبهه قرار دارد، جبهه حق یا باطل؛ جبهه دفاع از مظلوم یا دفاع از ظالم و لذا باید جبهه خود را مشخص کرد.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه، اظهار کرد: جنگ غزه نیز جبهه تقابل حق و باطل بوده و لذا حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه واجب است و امروز نیز در دفاع از مردم مظلوم غزه مردم میاندوآب راهپیمایی برگزار می‌کنند.

حسن‌زاده هم چنین با اشاره به سالروز ملی‌شدن صنعت نفت، گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ معاصر ایران، جریان ملی‌شدن صنعت نفت است که با مبارزه علیه استعمار، استبداد و طاغوت شکل گرفت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.