بصیرت و ولایتمداری، پیام شهدا به ما/ شهدا با رشادت های خود خواب دشمن را آشفته کردند
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
شناسه : 268368
3

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،سرهنگ پاسدار عماد خیری، امروز در مراسم یادواره شهدای خاکیان افلاکی قائم در سخنانی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همیشه این را در نظر داشته باشیم که امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و بایدقدردان آن باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود  با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در عزت و سربلندی و آرامش زندگی کنیم، گفت: باید راه شهدا را شناخته و در آن راه حرکت کرده و به سیره و روش آنها عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در هر مجلسی باید وصیتنامه و زندگی نامه شهدا بیان شود، تصریح کرد: باید به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

خیری با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای مقابله و توطئه علیه انقلاب و اسلام، گروه های تروریستی مانند داعش ایجاد کرده اند، افزود: امروز عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و به برکت رشادت سردار سلیمانی ها و خون شهدای مدافع حرم، خواب دشمنان تعبیر در منطقه تعبیر نشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند، افزود: باید در مقابل توطئه و نفوذ دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد و بصیرت داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.