بصیرت، معنویت و اتحاد حول محور ولایت، ضامن بقای انقلاب اسلامی/ انقلاب اسلامی، شاخ مستکبران را شکست/ مردم در چهلمین فجر انقلاب، حماسه ای تماشایی خلق کردند
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
شناسه : 271822
5

امام جمعه میاندوآب گفت: این انقلاب، شاخ و هیمنه مستکبران را شکست و مستکبران و ترامپ و امثالهم بدانند که غلطی نمی توانند بکنند و “مرگ بر آمریکا” پاسخ ملت ایران به آنهاست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در جمع راهپیمایان میاندوآبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی به ما عزت و هویت بخشید، اظهار کرد: امام خمینی(ره) راحتی را بر خود سخت کرد و سختی ها را تحمل تا مردم به آرامش و عزت و هویت برسند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رهبری صالح و امتی پابه کار، انقلاب اسلامی ایران را شکل دادند و امروز نیز این امت همیشه در صحنه، ایثار گر و پا به کار با هدایت های و رهبری های مقام عظمای ولایت و رهبری شجاع و صالح به راه پرفروغ خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به عوامل بقای انقلاب اسلامی، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی؛ همان عامل شکل گیری آن که معنویت و اتحاد حول محور ولایت بود، است و امروز باید با بصیرت، ایثارگری و با وحدت حول محور ولایت و معنویت افزایی این انقلاب را به سرمنزل مقصود که انقلاب نهایی حضرت مهدی موعود(عج) برسانیم.

حسن زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره)، با رهبری انقلاب اسلامی، دانشگاه بیداری اسلامی تاسیس کردند، تصری کرد: این انقلاب، الهام بخش سایر مردم آزاده جهان شد و ندای مظلومان را به دنیا مخابره می کند و مرزها را درنوردید و به آن سوی اقیانوس ها رسید.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه آمریکا و ایادی استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند، همانطور که تا بحال نتوانسته اند، اظهار کرد: این انقلاب، شاخ و هیمنه مستکبران را شکست و مستکبران و ترامپ و امثالهم بدانند که غلطی نمی توانند بکنند و “مرگ بر آمریکا” پاسخ ملت ایران به آنهاست.

وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تماشایی شد؛ افزود: دنیا این حضور حماسی و پاسخ کوبنده ملت ایران به تهدیدات و یاوه گویی های دشمنان را ببیند که مردم ایران سراسر شعار می دهند”مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل”.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.