بسیج و بسیجی مصداق ایثار و خلوص/ روحیه بسیجی گره گشای مشکلات است
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۶
شناسه : 291572
7
فرماندار میاندوآب:

فرماندار میاندوآب گفت: بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می تواند برای سایر عرصه ها به ویژه در عرصه سلامت، سازندگی و اقتصاد نیز گره گشا و رفع کننده مشکلات و موانع باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در پیامی با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد:بسیج مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است که در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

فرماندار میاندوآب  افزود: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و امروز نیز در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا نیز به مدد نظام سلامت آمده و با اتکاء به مشارکت و همکاری فعال پایگاه های بسیج در سراسر کشور، شاهد انجام اقدامات ستودنی گسترده ای در زمینه مقابله با این ویروس از جمله اجرای شایسته طرح ملی غربالگری و بیماریابی، ضدعفونی معابر شهری و رزمایش کمک های مؤمنانه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی هر دو مقدس هستند، گفت: فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد.

شیرازه محبت اظهار کرد: بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می تواند برای سایر عرصه ها به ویژه در عرصه سلامت، سازندگی و اقتصاد نیز گره گشا و رفع کننده مشکلات و موانع باشد.

فرماندار میاندوآب با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر ایران اسلامی و بویژه بسیجیان شهرستان میاندوآب، تصریح کرد: موفقیت این عزیزان و اقتدار و بالندگی روزافزون شجره طیبه بسیج در راستای آرمانهای بلند امام راحل(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری، را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.