بسیجیان پرچمدار حرکت جهادی هستند/بسیج در صحنه های مختلف در کنار مردم است
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
شناسه : 291605
5

امام جمعه میاندوآب گفت: بسیجیان همواره در صحنه و خط مقدم بوده و پرچمدار حرکت جهادی هستند که نمونه آن را در مبارزه با کرونا و تشکیل گروههای جهادی در تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی و کمک مومنانه شاهد بودیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و جمعی از مسئولان ناحیه به مناسبت هفته بسیج در سخنانی اظهار کرد:به تعبیر مقام معظم رهبری؛ بسیجی یعنی یک فکر منطقی و جهادی برای پیشبرد اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی یک جامعه است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، افزود: همه باید با تفکر و روحیه بسیجی و زیر پرچم ولایت در راستای دست یابی به اهداف دینی و معنوی و فرهنگی تلاش کنیم.

وی گفت: بسیجیان همواره در صحنه و خط مقدم بوده و پرچمدار حرکت جهادی هستند که نمونه آن را در مبارزه با کرونا و تشکیل گروههای جهادی در تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی و کمک مومنانه شاهد بودیم.

حسن زاده با بیان اینکه گروههای جهادی بدون چشمداشتی به میدان آمده و همواره در کنار مردم هستند، تصریح کرد: بسیجیان در تمام عرصه ها برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان، اظهار کرد: باید متحد و همدل بود و انسجام خود را حفظ کرد.

وی در پایان تصریح کرد: اقتدار و ایثار بسیج مثال زدنی بوده و این روحیه بسیجی باید در همه دستگاهها و نهادها حاکم شود.

بسیج در صحنه های مختلف در کنار مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج امسال با رویکرد فضای مجازی برگزار می شود، گفت: بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت پذیر  همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده و می کنند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج از متن مردم بوده و در دفاع از ولایت در عرصه حضور دارد، گفت: بسیجی انقلابی، ولایتمدار، تکلیف مدار، ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.

پالهنگ به نقش مردم یاری و محرومیت زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و در این راستا تیم هایی متشکل از گروههای جهادی بسیجیان در اقشار مختلف در مناطق محروم حضور یافته و به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در قالب گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین در ایام سال، افزود: امروز جوانان و نوجوانان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و با روحیه و همت مثال زدنی برای خدمت رسانی به مردم مظلوم در مناطق محروم به هم میهنان خود کمک می کنند.

وی هم چنین با اشاره به شرایط کرونایی و با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه در کنار کادر درمان و بهداشت قرار دارد، اظهار کرد: تمام پایگاههای مقاومت و حوزه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در جهت ارائه آموزش های لازم و مرتبط با کرونا در سطح پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد به صورت محله محور با عنوان “هر پایگاه یک پایگاه سلامت” به میدان می آیند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.