بسیج همواره در صحنه های مختلف، آماده خدمت به مردم است
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شناسه : 297318
9
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب: معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: بسیجیان همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و خود را نشان داده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، صمد اکبری امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور دلاورمردی و ایثارگری بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه بسیج منحصر به یک قشر خاصی نیست، افزود: بسیجیان همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و خود را نشان داده اند.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج، گفت: بسیج نمادی از خلوص و اتحاد است و هفته بسیج نیز یادآور اتحاد، ایثار و همدلی تمام آحاد مختلف ملت ایران است و این هفته را باید گرامی بداریم.

اکبری با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حماسه آفریدند، تصریح کرد: بسیجیان امروز نیز در هر کجا نیاز بوده و در حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و… در صحنه و در کنار مردم بوده و به آنها یاری رسانیده اند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر مشارکت دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه های هفته بسیج، تصریح کرد: باید شهرداری نسبت به فضاسازی فرهنگی مناسب ایام توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.