بسیج مایه امید برای دوستان و یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
شناسه : 303817
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرج زاده با بیان اینکه بسیج مایه امید دوستان نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است، گفت: وقتی که در هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی(ره) اجازه حضور بسیج در جبهه ها را دادند، معادلات جنگ عوض شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در همایش جهاد تبیین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،گفت: بسیج یکی از شاهکارهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و نشان دهنده عمق دوراندیشی امام راحل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی در راس انقلاب مشروطه و… نیز روحانیت حضور  و نقش داشتند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) انقلاب های شکل گرفته را که به شکست انجامید، موشکافی و آسیب شناسی کرده و در راستای جلوگیری از تهدید و انحراف انقلاب، سپاه پاسداران و سازمان بسیج را تشکیل دادند.

وی افزود: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و در مقابل هر گروه، جناح، شخص و یا نهادی که در مقابل انقلاب اسلامی که بر اساس نظر و رای مردم شکل گرفته بایستد، می ایستد.

فرج زاده با بیان اینکه بسیج مایه امید دوستان نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: وقتی که در هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی(ره) اجازه حضور بسیج در جبهه ها را دادند، معادلات جنگ عوض شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: امروز نیز در جنگ قرار داریم ولی شکل و نوع جنگ عوض شده و دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه ای به میدان آمده است.

وی افزود: روایت های جعلی و دروغ با بهره گیری از شعار زن، زندگی، آزادی، شگرد دشمن در این جنگ ترکیبی است که در این زمینه نیز دشمن روز به روز رسواتر می شود.

فرج زاده با بیان اینکه مردم وقتی متوجه دروغ گویی های این افراد شدند آنها را همراهی نکردند، گفت: دشمن امروز از سر استیصال و درماندگی به تخریب خانه و کاشانه و اموال مردم روی آورده است و در واقع آنها که شعار زندگی سرمی دادند، زندگی چندین نفر را نیز گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: امروز در کشور حرکت و امیدی شروع شده و همین امر نیز دشمنان را ناامید و مایوس ساخته است.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و لزوم آگاهسازی جوانان و نوجوانان، افزود: باید در جنگ روایت ها که دروغ پردازی دشمنان در آن غوغا می کند؛ جوانان و نوجوانان را هوشیار ساخت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.