بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
شناسه : 313598
3
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج در هر صحنه‌ای که نظام و انقلاب نیاز داشته باشند، حاضر بوده و همواره نیز خوش درخشیده است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی امروز مراسم گرامیداشت هفته بسیج در بخش مرکزی میاندوآب که با حضور بسیجیان حوزه‌های شهید بروجردی و ام‌البنین (س) گوگ تپه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج، مکتب و منطقی است که هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر ارزش آن روشن می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: بسیج در هرکجا که نظام و انقلاب به آن نیاز بوده، حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده و از آن نیز سربلند بیرون‌آمده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه دفاعی نیز خوش درخشیده است، گفت: در دوران دفاع مقدس به برکت حضور بسیج در صحنه، دشمن را شکست دادیم و به پیروزی رسیدیم و امروز نیز دشمن این را بداند که اگر کوچک‌ترین اشتباهی از او سر بزند، همین بسیجیان او را با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهند کرد.

مؤدبی تصریح کرد: امروز باروحیه بسیجی و تبعیت از ولایت به چنان اقتدار و توانمندی در بعد نظامی دست‌یافته‌ایم که هیچ‌کس نمی‌تواند به کشور ما نگاه‌چپ داشته باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن پس از ناکامی در عرصه نظامی و دستیابی به اهداف خویش، رو به جنگ شناختی آورده است، اظهار کرد: باید در مقابله با این جنگ دشمنان هوشیاری و بصیرت داشته و فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و مردم‌یاری از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج و بسیجیان است، افزود: در هر حادثه‌ای اعم از سیل یا زلزله و غیره، بسیج به‌عنوان نخستین نیرو حضور یافته و به مردم خدمت می‌کند.

مؤدبی تصریح کرد: بسیج در بعد محرومیت‌زدایی نیز نقش‌آفرین بوده و در این راستا اقدامات مهمی را در اقصی‌نقاط کشور به سرانجام رسانده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه بسیج، الهام‌بخش جبهه مقاومت شده است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت با الهام از الگو و تفکر بسیجی به‌پیش می‌رود و اراده خود را بر جبهه استکبار تحمیل می‌کند.

مؤدبی در ادامه به ویژگی‌های تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیج، دشمن‌شناس، گوش‌به‌فرمان ولایت، هوشیار و بصیر بوده و برای مقابله با هر تهدیدی که علیه نظام و انقلاب شکل می‌گیرد، سینه خود را سپر کرده و در هر کجا که موردنیاز نظام و انقلاب باشد، نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید استکبار و یزید زمانه خود را بشناسیم، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی، استکبار و یزید زمانه ما بوده و جنایات آنها را امروز در سرزمین‌های اشغالی و غزه شاهد هستیم.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.