بسیجی بودن یک ارزش است /ورزشکاران باید مروج ارزش ها باشند
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
شناسه : 291629
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجی بودن یک ارزش است و ورزشکاران بسیجی باید مروج ارزش های انقلابی، دینی و اسلامی و فرهنگی باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشکار بسیجی میاندوآب، گفت: بسیجی بودن یک ارزش است و ورزشکاران بسیجی باید مروج ارزش های انقلابی، دینی و اسلامی و فرهنگی باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه میاندوآب از استعدادهای ورزشی زیادی برخوردار است که نیازمند توجه هستند، گفت: باید در راستای استعدادیابی ورزشی و نیز در سایر زمینه ها تلاش کرد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین ورزشی، افزود: هرکس در جایگاهی که قرار دارد در جایگاه علمی، ورزشی و … به وظیفه اش عمل می کند و شما نیز در ورزش که یک ارزش است، افتخارآفرینی می کنید.

پالهنگ تصریح کرد: بانوی ورزشکاری که با حجاب در میادین ورزشی حاضر می شود و افتخار آفرینی می کند و یا ورزشکاری که با حاضر نشدن در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی، استکبارستیزی را به نمایش می گذارد، ارزشمند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه باید به ظرفیت ها و اماکن ورزشی میاندوآب توجه ویژه ای شود، افزود: باید برای بهبود وضعیت اماکن ورزشی تلاش کرد چرا که وضعیت موجود شایسته میاندوآب نیست.

در ادامه این مراسم لوح قهرمانی ورزشکاران بسیجی در رشته های مختلف ورزشی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.