بسیجیان همواره فدایی و خدمتگزار مردم و انقلاب بوده اند
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شناسه : 303805
1
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: همگان دیدند و می بینند که امروز هم بسیج مثل 43 سال گذشته جانفدا وخدمتگزار ملت ایران است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در دیدار جمعی از بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که هر روز مردم ایران اسلامی از ثمرات این شجره طیبه بهره مند می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی شاهد حضور و نقش آفرینی بسیجیان و رزمندگان اسلام بودیم، افزود: نتیجه این حضور، شکست دشمن و به نفع مردم بود و این حضور پرثمر  نیز در ادامه در تمام صحنه ها اعم از سازندگی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی ادامه یافت.

وی گفت: بسیج، نهادی است که متناسب با موقعیت و به اقتضای زمان در صحنه حضور می یابد و گاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل این رسالت را به منصه ظهور می رساند و گاهی در سیل،گاهی در زلزله، گاهی در محرومیت زدایی و سازندگی، و گاهی در عرصه فرهنگ حضور می یابد.

فرج زاده تصریح کرد: همگان دیدند و می بینند که امروز هم بسیج مثل ۴۳ سال گذشته جانفدا وخدمتگزار ملت ایران است و شاهد این مدعا نیز شهادت تعداد کثیری از بسیجیان عزیز ما در بازگرداندن امنیت به کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان شجاعانه و مخلصانه در صحنه حضور دارند، اظهار کرد: بسیجیان مانند اوایل انقلاب در صحنه بوده و لشکر مخلص انقلاب و اسلام هستند.

وی در ادامه با اشاره به تدارک ۱۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب، گفت: شعار محوری برنامه های چهل و سومین سالگرد هفته بسیج، “بسیج، خدمتگزار مردم ایران” خواهد بود.

فرج زاده تصریح کرد: دیدار ویدئوکنفراسی بسیجیان با مقام عظمای ولایت، همایش اقتدار بسیجیان، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و عمرانی از قبیل سالن ورزشی و ساختمان حوزه مقاومت، ارائه خدمات درمانی رایگان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.