بسیج، یاوری برای تمام عرصه ها/ بسیج در دفاع از ارزش ها و خدمت به مردم پیشتاز است
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۴
شناسه : 291697
5
نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجیان در هر عرصه ای آماده دفاع از انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب و نظام و خون شهدا و خدمت به مردم بوده و هستند و این را نشان داده اند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان، سربازان مخلص امام زمان(عج)، مطیع و گوش به فرمان ولایت هستند و این هفته را به آنها تبریک می گویم.

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج و بسیجیان در هر سنگر و هر کجا که مشکلی در جامعه پیش آمده؛ سینه خود را سپر کرده و در میدان حاضر بوده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیجیان در هر عرصه ای آماده دفاع از انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب و نظام و خون شهدا و خدمت به مردم بوده و هستند و این را نشان داده اند.

عیسی زاده با اشاره به حضور بسیجیان در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: دیروز بسیجیان در میدان نبرد و در خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان در صحنه حاضر بودند و امروز نیز در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا و دستگیری از محرومان و مستضعفان در میدان و صحنه حاضر هستند.

وی اظهار کرد: بسیجی پرچم رسالت و راه و روش خود که دستگیری از محرومان است، را هرگز زمین نخواهد گذاشت و با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.