بزرگراه الغدیر میاندوآب برق‌دار می‌شود
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312578
4
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: عملیات تیرگذاری برای ایجاد روشنایی و ایمن‌سازی در بلوار و بزرگراه الغدیر در دست اجرا بوده و نیمی از آن اجرا شده است.
پ
پ

علی سولدوزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه تمام همت و توان خود را برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم به کار گرفته‌ایم، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به جاده‌ها همواره در اولویت کاری ما بوده و بر اساس وظایف خود اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب افزود: در این راستا ساماندهی ورودی‌های میاندوآب و انجام اقداماتی مانند آسفالت، روکش و نصب تیرهای چراغ‌برق را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه بلوار الغدیر یکی از محورهایی است که همواره موردتوجه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب قرار دارد، گفت: در این راستا هم اکنون عملیات تیرگذاری برای ایجاد روشنایی و ایمن‌سازی جاده در دست اجرا بوده و نیمی از آن اجرا شده است.

سولدوزیان تصریح کرد: طی بازدیدی که با همراهی فرماندار ویژه و شهردار میاندوآب داشتیم، مقرر شده تا فضای سبز و اصلاح جداول نیز پس از طی مراحل اداری و مکاتبات لازم توسط شهرداری انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه در تقاطع کوی یوزباشکندی نیز اقدامات لازم برای کاهش تصادفات انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در این محدوده نیز در دونقطه احداث دوربرگردان استاندارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در مسیر ورودی میاندوآب از سمت تبریز نیز عملیات تیرگذاری و ایجاد روشنایی در دست اجرا بوده و حدود ۹۰۰ متر تیرگذاری می‌شود.

سولدوزیان تصریح کرد: ما به وظیفه خود آشنایی داشته و تمام تلاش خود را نیز انجام می‌دهیم؛ ولی ازآنجایی‌که برخی از طرح‌ها مستلزم بودجه سنگین و زیادی هستند که باید تأمین شوند و ما نیز در این راستا قدم برمی‌داریم.

در روزهای گذشته انتشار کلیپی از مطالبات مردمی درباره رسیدگی به وضعیت اتوبان الغدیر و تقاطع یوزباشکندی خبرساز شده بود که سولدوزیان در این زمینه از پیگیری موضوعات مطرح شده در این کلیپ خبر داد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.