بزرگترین شهرک گلخانه ای شمال غرب کشور در میاندوآب احداث می شود
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
شناسه : 297337
11
مدیر عامل شرکت پردیسان شهرک کشاورزی میاندوآب از احداث بزرگترین شهرک گلخانه ای شمال غرب کشور در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نادر محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگاران در محل خانه مطبوعات میاندوآب با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ایجاد شهرک گلخانه ای در دست اقدام است، اظهار کرد: تلاش داریم تا شهرک گلخانه ای میاندوآب در سفر ریاست جمهوری به استان با حضور مسئولان کلنگ زنی شود.

مدیر عامل شرکت پردیسان شهرک کشاورزی میاندوآب افزود: این شهرک در زمینی به مساحت ۱۶۱ هکتار در زمین های شهرک کشاورزی احداث خواهد شد.

وی گفت: برای احداث این شهرک در مدت سه سال که بزرگترین شهرک گلخانه ای در شمال غرب کشور نیز خواهد بود،یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

محمدعلیپور با بیان اینکه با احداث این شهرک برای یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می شود، تصریح کرد: این شهرک در دو فاز احداث می شود که برای ۵۷۰ نفر در فاز نخست پیش بینی اشتغال زایی داشته ایم و با پایان فاز دوم، به صورت مستقیم به اشتغال زایی یک هزار و ۱۰۰ نفری می رسیم.

مدیر عامل شرکت پردیسان شهرک کشاورزی میاندوآب با اشاره به اینکه تمامی مراحل برای واگذاری زمین مورد نیاز انجام گرفته است، اظهار کرد: استعلامات و مجوزات لازم نیز برای احداث این شهرک گلخانه ای تخصصی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه میاندوآب قطب دامپروری و کشاورزی منطقه است، افزود: ما در این زمینه سرمایه گذاری به این اندازه نداشته ایم و لذا سعی داریم با سرمایه گذاری در این بخش، از این پتانسیل و ظرفیت، استفاده کرده و صنایع تبدیلی کشاورزی را در این بخش راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.