برگزاری دوره کمک های اولیه برای 200 عضو اتحادیه انجمن های اسلامی در میاندوآب
۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
شناسه : 262974
4

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب از برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه برای 200 دانش آموز عضو این اتحادیه خبر داد.

پ
پ

محسن ابراهیمی، امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب و با حضور مربیان این جمعیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی 200 نفر از اعضای فعال خواهر و برادر شرکت دارند، افزود: پس از طی جلسات آموزشی مصوب کمک های اولیه، کارت پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب اظهار کرد: یادگیری کمک های اولیه از مهم ترین ضروریات و مهارت های زندگی فردی محسوب شده و در این راستا نیز این دوره آموزشی برگزار می شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه ایام تعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای یادگیری این آموزش ها است، تصریح کرد: دختران و پسران دانش آموز امروز، مادران و پدران فردای ایران اسلامی هستند و با توجه به نقشی که در خانواده ها و جامعه دارند، نیاز مبرم به گذراندن این دوره های آموزشی داشته و ضروری است تا در این دوره ها شرکت کنند.

وی افزود: بعد از پایان این دوره آموزشی، دوره جدید به همین تعداد از نفرات برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب  با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی توسط این اتحادیه، گفت: هویت بخشی به نوجوانان و جوانان از دستاوردهای بزرگ اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بوده و این اتحادیه نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد.

دوره کمک های اولیه

دوره کمک های اولیه

دوره کمک های اولیه

دوره کمک های اولیه

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.