برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در میاندوآب/آرد ترمیمی به شهرستان اختصاص می یابد
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 303254
2
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، برخی از مشکلات شهرستان مانند کمبود آرد نیز که مردم را نگران کرده بود، مطرح و دستور داده شد تا آرد ترمیمی برای شهرستان درنظر گرفته شود.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب، اظهار کرد: در این سفر جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان برای اولین بار در شهرستان میاندوآب با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

فرماندار میاندوآب افزود: کارگاهها و واحدهای تولیدی که مشکلاتی داشتند و حل آنها خارج از توان شهرستان بود، در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند و برای رفع مشکلات آنها بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: در این جلسه مشکلات ۲۱ واحد تولید بررسی شد که برای ۱۳ واحد در مورد تسهیلات بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

پیام تصریح کرد: در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، برخی از مشکلات شهرستان مانند کمبود آرد نیز که مردم را نگران کرده بود، مطرح و دستور داده شد تا آرد ترمیمی برای شهرستان درنظر گرفته شود.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده در این سفر، بتوانیم بخشی از مشکلات مردم و واحدهای تولید را رفع کرده وقدم مثبتی در راستای تولید و اشتغالزایی برداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.