برگزاری جشن عبادت 3500 دانش آموز پسر در میاندوآب/2350 دانش آموز دختر جشن تکلیف گرفتند
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
شناسه : 281194
5

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب گفت: مراسم جشن تکلیف امسال با حضور دو هزار و 350 نفر دانش آموز دختر سال سوم ابتدایی و سه هزار و 500 دانش آموز پسر در میاندوآب برگزار شد.

پ
پ

گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های وزارت، مراسم جشن تکلیف و شکرگزاری قرآن دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.

معاون امور  پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب افزود: امسال تعداد دو هزار و 350 نفر دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در 230 مدرسه ابتدایی رسیدن خود به سن تکلیف را جشن گرفتند.

وی گفت: مراسمات جشن تکلیف در چند نقطه با حضور چند مدرسه و در کنار آن در مساجد دیگری نیز با حضور دانش آموزان برگزار شد.

جودی به اهداف برگزاری این مراسم نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان، به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل اعتقادی و دینی و تعمیق باورهای دینی و در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس و جامعه برگزار می شود.

معاون امور  پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب افزود: اجرای مراسم  میثاق نامه، سرود، شعرخوانی و اقامه نماز شکر به امامت روحانی محل و  قرائت دعای امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم معنوی است.

وی هم چنین از برگزاری مراسم جشن تکلیف پسران در مدارس دوره متوسطه اول نیز خبر داد و گفت: همزمان با مدارس ابتدایی، سه هزار و 500 دانش آموز در 34 مدرسه دوره متوسطه اول نیز جشن تکلیف خود را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.