برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله/680 دانش آموز نیازمند میاندوآبی چشم انتظار عاطفه های مردم هستند
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
شناسه : 265523
2

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله در روز 23 شهریور در سطح شهر، 24 شهریور در مصلی ها و مساجد و در 19 مهرماه نیز در مدارس برگزار می شود.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در میاندوآب، با اشاره به اینکه امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند باشند، اظهار کرد: امسال در آستانه آغاز سال تحصلی جدید، پایگاه های ثابت و سیار روز 23 شهریور ماه، کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت در میاندوآب جمع آوری می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله برگزار می شود، اظهار کرد: جشن عاطفه ها روز 23 شهریور در سطح شهر، 24 شهریور در مصلی ها و مساجد و در 19 مهرماه نیز در مدارس برگزار می شود.

وی گفت: هم چنین آموزش وپرورش، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در میاندوآب، چهاربرج و میاندوآب  نیز آماده دریافت کمک ها وهدایای مردمی هستند.

بخشی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده مردمی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در بین 680 دانش آموز نیازمند و بی بضاعت که در انتظار همدلی مردم هستند، توزیع می شود تا آنها نیز با دلی شاد در پای کلاس های درس حاضر شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه از خیرین ونیکوکاران در راستای پاسداشت کرامت انسانی از اهدای البسه و لوازم کهنه خودداری کنند، اظهار کرد: در صورتی که هریک از خیرین ونیکوکاران بنا به دلایلی امکان حضور در پایگاه ها را نداشته باشند؛می توانند با شماره های 45242041،45267868 و45240227 تماس گرفته تا همکاران ما با حضور درمحل نسبت به اخذ هدایا وکمک های آنان اقدام کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.