برگزاری جشن دهه کرامت با حضور خادمان رضوی/ میاندوآب «زیر سایه خورشید» می رود
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۸
شناسه : 263954
5

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب از ورود کاروان “زیر سایه خورشید” به این شهرستان، در روز دوشنبه این هفته خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام این خبر گفت: کاروان خادمان حرم ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» به همراه پرچم متبرک این بارگاه و در دهه کرامت میهمان مردم آذربایجان غربی بوده و در این راستا نیز روز دوشنبه  9 مرداد ماه به میاندوآب سفر می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب اظهار کرد: مراسم استقبال از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) و پرچم  آستان قدس رضوی حوالی ظهر روز دوشنبه در مرقد شهدای گمنام  برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران و حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) و دیدار با عموم مردم از دیگر برنامه های این کاروان در شهرستان میاندوآب است.

محمودی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت ومراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در میاندوآب با حضور خادمان حرم مطهر رضوی، تصریح کرد: این مراسم روز دوشنبه در زیارتگاه حضرت عباس(ع) شهرستان میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم و خادمان حرم ثامن الحجج(ع) برگزار می شود.

گفتنی است این خادمان و پرچم متبرک که به آذربایجان غربی  سفر کرده اند، تا پایان دهه کرامت در شهرهای مختلف این استان حضور یافته و آذربایجان غربی را معطر به عطر رضوی می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.