برپایی 5 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور  در میاندوآب
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
شناسه : 268069
3

رئیس هلال احمر شهرستان میاندوآب از برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

پ
پ

یعقوب اسماعیلیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت جان باختن عده ای هموطنان در حادثه زلزله در غرب کشور، گفت: در این راستا، هلال احمر شهرستان میاندوآب اقدام به برپایی پنج پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به مناطق زلزله زده کرده است.

رئیس هلال احمر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: این پایگاه ها در مقابل اداره هلال احمر شهرستان، چهارراه طالقانی، میدان امام خمینی(ره)، ایست و بازرسی شهید محمدنژاد و سه راهی شاهین دژ برپا شده و آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی افزود: پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری و شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان هستند.

اسماعیلیان تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم برای حفظ کرامت انسانی از غیر مستعمل بودن پتوها و تاریخ دار بودن کنسروها مطمئن شده و آن را تحویل پایگاه های جمع آوری دهند.

رئیس هلال احمر شهرستان میاندوآب هم چنین از آماده باش بودن این اداره از لحظه اولیه وقوع حادثه خبر داد و گفت: در این راستا دیروز دو اکیپ از شهرستان میاندوآب شامل تیم آوار و پزشکی و پرستاری برای یاری رساندن به زلزله زدگان به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده اند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.