برپایی ۱۳ پایگاه شورعاطفه ها در میاندوآب
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
شناسه : 296177
8
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از برپایی 13 پایگاه نمادین شورعاطفه ها برای جمع آوری کمک و هدایا به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: جشن عاطفه ها یکی از مراسماتی است که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز  در آستانه آغاز سال تحصیلی، پویش ملی و معنوی با عنوان شور عاطفه‌ها در شهرستان میاندوآب هم آغاز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: شورعاطفه‌ها از روز شنبه ۲۰ شهریورماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب و با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است.

وی گفت: در این راستا ۱۱ پایگاه ثابت و سیار شورعاطفه ها در شهر میاندوآب و یک پایگاه در چهاربرج و یک پایگاه نیز در باروق کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت جمع آوری می کنند و در کنار آنها نیز کلیه دفاتر کمیته‌های امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار هستند.

چوپان نژاد تصریح کرد: پویش ملی و معنوی شور عاطفه ها و جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.