برپایی ۱۰ پایگاه جشن نیکوکاری در میاندوآب
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
شناسه : 317243
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: ۱۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در میاندوآب، چهاربرج و باروق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال نو دایر می‌شود.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، اظهار کرد: جشن نیکوکاری یکی از مراسم‌هایی است که همه ساله در آستانه سال نو در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال نیز در آستانه سال نو این جشن هم‌زمان با سراسر کشور در میاندوآب برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته، ۱۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در میاندوآب، چهاربرج و باروق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار پایگاه‌های جشن نیکوکاری، تمامی دفاتر کمیته‌های امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار هستند، گفت: مردم نوع‌دوست و خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به مراکز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

چوپان نژاد با اشاره به اینکه شعار امسال «در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم» است، تصریح کرد: مراسم جشن نیکوکاری روز چهارشنبه در مدارس، امروز در معابر شهری و فردا نیز در مصلی‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هستند که از خدمات امداد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: باتوجه‌به نیاز شدید خانواده‌ها، برای برطرف‌کردن این نیازها هر ساله در آستانه سال جدید جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تصریح کرد: امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب هستند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.