برپایی کارناوال انتخاباتی و خودرویی ممنوع / پلیس با هرگونه قانون شکنی برخورد می کند
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
شناسه : 261458
2

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: برپایی کارناوال انتخاباتی و خودرویی ممنوع است و همه مواردی که قانون زیر پا گذاشته می شود، مستندسازی شده و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه پلیس با هرگونه قانون شکنی برخورد می کند، اظهار کرد: با مخلان امنیت و آرامش مردم بر اساس قانون رفتار می شود و اجازه برهم زدن امنیت و آرامش شهر را به کسی نمی دهیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب با توصیه کاندیداهای شورای اسلامی شهر برای رعایت قانون، افزود: نباید با تخطی از قانون، آشفتگی ایجاد کرد و امنیت و آرامش مردم را به هم زد.

وی گفت: کاندیداها هم چنین از سیاه نمایی و پرداختن به مسائلی که در آن زمینه اطلاع کافی نداشته و سبب تنش زایی می شوند، خودداری کنند.

شیخ نژاد هم چنین با بیان اینکه برپایی کارناوال خودرویی در شهر ممنوع است، تصریح کرد:همه مواردی که قانون زیر پا گذاشته می شود، مستندسازی شده و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین از کاندیداها خواست تا ستاد های انتخاباتی آنها در ایجاد امنیت پایدار و آرامش در شهر با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.