برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس با اورژانس میاندوآب/ میانگین زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار در میاندوآب ۶ دقیقه است
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
شناسه : 296163
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: از ابتدای امسال بیش از 50 هزار و 600 تماس با اورژانس میاندوآب برقرار شده و بیش از 30 هزارماموریت نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام گرفته است.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا روز پنج شنبه بیش از ۵۰ هزارو ۶۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام فوریتهای پزشکی شهرستان میاندوآب توسط شهروندان میاندوآبی برقرار شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این مدت بیش از ۳۰ هزار و ۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در میاندوآب انجام گرفته و به ۶۸۸ مورد حادثه ترافیکی و دو هزار و ۳۹۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی نیز پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه در این موارد دو هزار و ۱۱۷ مورد از بیماران به مراکز درمانی اعزام شده اند، گفت: دو هزار و ۳۹۲ مورد از ماموریت های غیر ترافیکی بدلیل ابتلای شهروندان به برخی بیماری ها بویژه  بیماری کرونا بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه با افزایش پایگاه های فوریت پزشکی در چند وقت اخیر، میانگین زمان رسیدن آمبولانس  بر بالین بیماران و مصدومین در داخل شهر۶  دقیقه بوده است؛ تصریح کرد: این زمان برای ماموریتهای برون شهری بدلیل راه اندازی پایگاه سوگلی تپه به  ۱۰ دقیقه رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل فوریت های پزشکی، افزود: عملکرد فوریت های پزشکی در استقرار و حضور در مراکز واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا و همچنین نقش پر رنگ در اطلاع رسانی شهری در مقابله با ویروس کرونا کاملا رضایت بخش است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.