برف و کولاک جاده میاندوآب – سرچم را مسدود کرد
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
شناسه : 315144
0
صبح امروز؛ معاون فرماندار باروق گفت: جاده میاندوآب - سرچم به میانه به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.
پ
پ

سید یاسر هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی باروق، اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک تردد در مسیر میاندوآب به سرچم غیرممکن شده است.

معاون فرماندار باروق گفت: از رانندگان و همشهریان عزیز در خواست داریم تا از تردد در مسیر میاندوآب و باروق به سرچم تا زمان بهبود شرایط جوی و بازگشایی آن خودداری کنند.

وی افزود: از مسافرانی که این مسیر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، درخواست داریم قبل از سفر، از وضعیت جاده‌ها با شماره‌تلفن گویای ۱۴۱ و مدیریت بحران شهرستان آگاهی پیدا کنند.

هاشمی تصریح کرد: همچنین از رانندگان درخواست داریم در صورت لزوم تردد از این مسیر اطمینان کامل از وضعیت سوخت ماشین، وسایل گرمایشی داشته و زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

هم چنین رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این زمینه با بیان اینکه به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان در آماده‌باش هستند، گفت: این تیم‌ها در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلاتی در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

علی سولدوزیان افزود: باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی منطقه و احتمال برف و کولاک در منطقه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی، ماشین‌آلات راهداری در منطقه در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

وی گفت: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش برف از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در راه‌ها خودداری کنند.

مسیر ۱۸۵ کیلومتری میاندوآب – سرچم در پنج قطعه تقریباً ۳۷ کیلومتری از حدود ۳۳ سال پیش آغاز شده و بخش‌هایی از آن زیر بار ترافیک قرار دارد و با بهره‌برداری کامل از آن، مدت‌زمان سفر از اتوبان زنجان – تبریز به میاندوآب حداقل دو ساعت کمتر می‌شود و به همین دلیل نیز مردم این مسیر را برای سفر انتخاب می‌کنند.

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.