برخی کشورهای منطقه، خودفروخته و مزدور استکبار هستند/ باید بر اساس آموزه های دین، قدرت منطقه شویم
۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
شناسه : 263136
5

امام جمعه چهاربرج گفت: برخی کشورهای منطقه، خود فروخته و در اختیار اسرائیل و آمریکا و استکبار جهانی هستند و بنابراین نمی توان با اینها به منطقه قوی دست یافت.

پ
پ

حجت الاسلام آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه باید با دقت بیشتر در گفته ها و حرف های افراد تامل و فکر شود، اظهار کرد: اینکه گفته ها از چه زاویه ای و با چه دیدگاهی مطرح می شود، موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه، خود فروخته و در اختیار اسرائیل و آمریکا و استکبار جهانی هستند، افزود: این کشورها هیچ وقت نمی توانند با قدرت و استقلال تصمیم بگیرند و بنابراین نمی توان با اینها به منطقه قوی دست یافت.

وی گفت: ما باید قدرت منطقه ای ایجاد کنیم که بر اساس آموزه های دینی و قرآنی و اسلام باشد نه قدرتی که در آن استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و امثال آنها نقش داشته باشند که این موضوع از نظر دینی نیز مورد قبول نیست چرا که این گونه کشورها هیچ وقت راضی نمی شوند مگر اینکه از آنها تبعیت کنید.

آذرپندار با بیان اینکه این گونه کشورها یک روز نرم حرف می زنند و روز دیگر لبخند می زنند، تصریح کرد: اینها بر عهد و پیمان خود استوار نیستند و این را در اقدامات کنگره و مجلس سنا آمریکا که تشدید تحریم ها را تایید کردند، می بینیم.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه نمی توان با اینگونه کشورها قدرت منطقه ای ایجاد کرد، افزود: باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کرده و مانع از به حاشیه راندن بیداری اسلامی در منطقه شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس آموزه های قرآنی و دینی حرکت کنیم، گفت: شاید برخی حرف ها گفته شوند که قبل از بیان آنها، نیاز به تامل بیشتری باشد  و باید حرف ها را با تامل بیشتر زد که با آموزه های ما هماهنگ باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.