برخی مسئولان شهرستانی فقط شعار می دهند/ عده ای دم از مردم سالاری می زنند ولی تنها به فکر خود و اطرافیانشان هستند
۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
شناسه : 264867
2

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: متاسفانه برخی مسئولان این شهرستان به حرفی که همیشه بر لبهایشان جاری است اصلآ اعتقاد و التزام عملی نداشته و فقط شعار می دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری در گفت و گو یی با کانال تلگرامی خود اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی عقب ماندگی میاندوآب این است که متاسفانه برخی مسئولان این شهرستان به حرفی که همیشه بر لبهایشان جاری است اصلآ اعتقاد و التزام عملی نداشته و فقط شعار می دهند.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: برخی مسئولان که ریاست خود را نیز مدیون مردم هستند، همیشه دم از مردم سالاری می زنند ولی در عمل هیچ ارزش و احترامی به مردم و خواسته های مردم نگداشته و فقط به فکر اهداف و برنامه های دلخواه خود و برخی اطرافیان خود می باشند و این موضوع دلیل اصلی عقب ماندگی شهرستان است .

وی افزود: طبق قانون اساسی کشور، مردم در انتخابات شرکت کرده و نسبت به انتخاب شورای شهر و روستای خود اقدام کردند تا شوراها به عنوان نماینده و منتخب مردم نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و پاسخگوی مطالبات مردم شوند ولی متاسفانه مسئولین برخی ادارات هیچ ارزش و احترامی به منتخبین مردم و جایگاه شوراها نگذاشته و مطمئنآ هر مسئولی که به منتخب مردم احترام نگذارد به خود مردم نیز هیچ ارزشی قائل نخواهد شد .

غفاری تصریح کرد: ما اعضای شوراهای اسلامی به مردم وعده دادیم و متعهد شدیم که مدافع حق و حقوق آنها باشیم و در این راه با هر مسئولی که به این موضوع بی توجه باشد برخورد جدی کرده و آنها را به مردم و قانون معرفی خواهیم کرد.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: از مسئولان ادارات و نهادها می خواهیم در صورتی که اعضای شوراهای اسلامی از آنها درخواست شخصی داشته باشند مخالفت کرده و پاسخگو نباشند ولی اگر شوراها برای رفع مسائل و مشکلات عمومی و مردمی درخواستی داشته باشند، با آنها همکاری کرده و پاسخگوی آنها باشند و به منتخبین مردم احترام بگذارند.

وی در خاتمه از مردم خواست تا در این مسیر پر پیچ و خمی که در راه است منتخبین خود را تنها نگذاشته و همواره حامی و پشتیبان شوراهای خود باشند تا شاهد توسعه و آبادانی باشیم .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.