برخی مدیران به کار فرهنگی اعتقادی ندارند/ مساجد، خاستگاه انقلاب و سنگر مبارزه با جنگ نرم هستند
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
شناسه : 272743
3

امام جمعه میاندوآب گفت: برای کار فرهنگی نباید متکی به مسئولان کشوری دولت ها بود، چون برخی مدیران که سرکار می آیند، اصلا به مسائل و کار فرهنگی اعتقادی ندارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد، اظهار کرد: مسجد خاستگاه انقلاب بوده و سنگر و محل تبلیغ دین هستند و باید این سنگرها را حفظ کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: مساجد می توانند از جوانان و نوجوانان در برابر نفوذ و جنگ نرم دشمن مراقبت کنند.

وی با تاکید بر ترویج ارزش های نظام و انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی، هنری مساجد، گفت: باید ارزش های انقلاب را به نسل چهارم و نسل های آینده انتقال داد و در این راه وظیفه شما بسیار سنگین است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید با ارتباط با جوانان و نوجوانان، آنها را به سمت کانون ها و مساجد کشاند، تصریح کرد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی و مشکلات احتمالی، کودکان، نوجوانان و جوانان را به سمت مسجد سوق داده و آنها را به خود جذب کنید.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه در مساجد باید همیشه به روی مردم باز باشد، اظهار کرد: مسجد مرکز تربیت و پرورش بوده و می تواند زمینه رشد و تعالی فرهنگی را فراهم کند و این موضوع اهمیت و نقش مساجد را می رساند.

وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید همیشه به روی مردم باز باشند، افزود: بنده از هیئت امنای مساجد می خواهم که اگر توانایی مدیریت مساجد را ندارند، کلید آن را تحویل دهند چرا که فردا باید پاسخگو باشند.

حسن زاده با توصیه به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارتباط با مردم، گفت: کانون های مساجد باید فعالیت خود را به مردم دوستی و نوعدوستی تبدیل کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه برای کار فرهنگی متکی به مسئولان کشوری نباشید، تصریح کرد: چون مسئولان کشوری با تغییر دولت ها، عوض می شوند و متاسفانه برخی مدیران که سرکار می آیند، اصلا به مسائل و کار فرهنگی اعتقادی ندارند.

هم چنین حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات و برنامه های این مجموعه را ارائه کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.