برخی مانع ادامه آسفالت خیابان‌ها شده‌اند
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
شناسه : 313878
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: برخی موانع و مشکلاتی وجود داشته که سبب شده تا روند آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر با تأخیر مواجه شود.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه موضوع آسفالت یکی از موضوعاتی اولویت‌دار در دوره جدید مدیریت شهری بوده است، اظهار کرد: در این زمینه برخی موانع و مشکلاتی وجود داشته که سبب شده تا روند آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر با تأخیر مواجه شود.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه شرکتی در مناقصه شهرداری برای آسفالت‌ریزی شرکت کرده و برنده شده است، افزود: عدم شروع به کار این شرکت سبب توقف آسفالت شهر شده که متأسفانه برای چندمین بار است این جریان تکرار و مانع از ادامه آسفالت‌ریزی در معابر شهری می‌شود.

وی گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و شرکتی به پیمان و تعهدات خود عمل نکند، مشخصات آنها را به مردم اعلام می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه عدم شروع به کار شرکت برنده در مناقصه سبب شده تا مردم مناطقی که در نوبت آسفالت‌ریزی هستند با مشکلاتی مواجه شوند، تصریح کرد: پس از پیگیری‌های انجام‌گرفته، شرکت برنده در مناقصه قول داده که تا چهارشنبه کار آسفالت خیابان‌ها را با استقرار ماشین‌آلات خود شروع می‌کند.

شهردار میاندوآب گفت: شهرداری نیز بر اساس گفته این شرکت، ماشین‌آلات استیجاری پخش آسفالت را که آمادگی کامل برای اجرای آسفالت خیابان‌ها داشت؛ بارگیری و از شهر خارج کرده و هم اکنون آسفالت معابر در انتظار شروع فعالیت این شرکت است.

مردم میاندوآب همیشه با مشکل چاله‌های بی‌شمار معابر شهری دست‌به‌گریبان بوده و تقریباً همواره مردم این شهر از وضعیت ناگوار و نامناسب آسفالت معابر شهری و کوچه‌ها گله‌مند بوده‌اند.

باتوجه‌به این وضعیت، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم میاندوآب از اعضای شورای شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده تا برای مدتی هم که شده؛ شاهد این مشکل در شهر نباشند که این موضوع در دوره ششم شورای شهر بارها مطرح و اقداماتی نیز در این راستا انجام‌گرفته است.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کرده و بار دیگر مشتاق به سفر به این شهر زیبا باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.