برخورد پراید با درخت دو مصدوم بر جای گذاشت
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
شناسه : 312407
4
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد خودروی پراید با درختان در بلوار کوی تقی‌آباد منجر به مصدومیت دو نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: ظهر امروز به دنبال اعلام حادثه رانندگی در محور کوی تقی‌آباد میاندوآب، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در بلوار کوی تقی‌آباد روی داده بود، یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با درختان وسط بلوار دچار حادثه شده بود.

وی گفت: این حادثه دلخراش رانندگی، منجر به مصدومیت دو نفر از سرنشینان خودرو شده بود.

محمدی تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط اکیپ فوریت‌های پزشکی حاضر در محل سریعاً به بیمارستان انتقال یافتند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی میاندوآب یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.