برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان
۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
شناسه : 299590
11
فرمانده انتظامی میاندوآب عنوان کرد؛ فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پلیس اجازه نمی دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه ای امنیت عمومی را در روز طبیعت خدسه دار کنند و قطعا" مقتدرانه با آنان برخورد خواهد کرد.
پ
پ

سرهنگ “فخرالدین رستم پور” در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر گفت: مجموعه انتظامی شهرستان در اجرای وظایف اصلی خود در برقراری نظم وامنیت و آرامش مردم در روز طبیعت از آمادگی کامل برخوردار است و قاطعانه با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار نوروزی ۱۴۰۱ ” پلیس هوشمند ، قانونمداری و نشاط بهاری” و با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی شهروندان با رعایت قوانین و مقررات کمک زیادی به نظم و امنیت اجتماعی کردند، افزود: مردم نشان دادند همیشه با پلیس همراه بوده اند و خوشبختانه در این ایام با تلاش شبانه روزز همکارانم در انتظامی شهرستان و تعامل با سازمانها و ادارات ؛ امنیت قابل قبول و مناسبی در شهرستان برقرار است که البته این مهم با همکاری و همراهی مردم حاصل شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه با اشاره به افرایش ترددها درروز های پایانی تعطیلات نوروزی؛ گفت: از عموم مردم انتظار داریم زمان برگشت را مدیریت کرده تا ان شالله با برنامه ریزی مناسب به سلامت از سفر بازگردند و به توصیه ها و هشدار های پلیس در حوزه ترافیکی و رانندگی توجه ویژه نمایند.

رستم پور افزود: پلیس برای روز طبیعت برنامه ریزی نموده و از آمادگی کامل برخوردار است و همچنین گشت های پنهان و آشکار به صورت پیاده و خودرویی برای تامین امنیت در محلات بویژه مناطق آسیب پذیر در نظر گرفته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: پلیس اجازه نمی دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه ای امنیت عمومی را در روز طبیعت خدسه دار کنند و قطعا” مقتدرانه با آنان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و خادمان خود را برای تداوم امنیت پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.