برخورد با مفاسد اقتصادی خواسته مردم است/ نباید مقام یک فرد مانع از اجرای احکام اسلامی شود
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
شناسه : 263593
4

 امام جمعه چهاربرج گفت: برخورد قاطع با فساد در هر جایگاه، مقطعی و زمانی، خواسته مردم بوده و قوه قضائیه نیز باید با فساد در هر سطحی مبارزه کند.

پ
پ

حجت الاسلام جعفر آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه نباید جایگاه و مقام یک نفر سبب شود تا احکام اسلامی در جامعه اجرا نشود، اظهار کرد: قوه قضاییه باید با کمال اقتدار و بی طرفی و با در نظر گرفتن بی طرفی و استقلال، با فساد مبارزه کند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه خواسته مردم نیز برخورد با فساد در هر سطح و جایگاهی است، افزود: برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد، خواسته مردم بوده و تاثیر مثبتی در آنان دارد.

وی با بیان اینکه مردم می خواهند تا جناح بازی نباشد، گفت: مردم به هرکسی که رای می دهند، از او کار می خواهند و اشتغال و مسائل اقتصادی مطالبات آنها از مسئولان است نه اینکه برای دو میلیون وام معطل بمانند ولی طرف دو میلیارد وام به راحتی دریافت کند که این با احکام اسلامی و عرف جامعه جور در نمی آید.

آذرپندار با تاکید بر برخورد قاطع با فساد و دانه درشت های فساد در هر جایگاه و مقطعی و زمانی، تصریح کرد: مردم از برخورد با مفسدین خوشحال و امیدوار می شوند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه برای دوام نظام باید با فساد در هر سطح و هر زمانی مبارزه کرد، افزود: مبارزه با فساد، سفارش قرآن است و بنابراین باید با فساد و به ویژه فساد اقتصادی مبارزه و مقابله کرد و خواست مردم نیز مبارزه قاطع با فساد است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.