برای طرح های گردشگری و بوم گردی عشایر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
شناسه : 303138
3
مسئول و مشاور امور زنان رییس سازمان عشایر کشور: مسئول و مشاور امور زنان رییس سازمان عشایر کشور گفت:دولت عزم راسخی برای توانمند سازی عشایر دارد و در این زمینه نیز تسهیلات قرض الحسنه ویژه ای برای طرح های گردشگری و بومگردی، گیاهان دارویی و صنایع دستی در نظر گرفته شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،فریده موسوی در جلسه بررسی مشکلات عشایر میاندوآب در سخنانی با تاکید بر حل مشکلات عشایر، اظهار کرد:موضوع پرورش و فروش دام و احشام عشایر به عنوان یکی از مشکلات اساسی مطرح است که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام گیرد.

مسئول و مشاور امور زنان رییس سازمان عشایر کشور افزود:برای حل این مشکل دستورالعمل جامعی در ستاد تنظیم شده است که بر اساس آن بحث صادرات دام مطرح و مورد تصویب قرار گرفت که هنوز به استانها اعلام نشده است.

وی گفت: دولت عزم راسخی برای توانمند سازی عشایر دارد و در این زمینه نیز تسهیلات قرض الحسنه ویژه ای برای طرح های گردشگری و بومگردی، گیاهان دارویی و صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: برخی از بانک ها در اعطای تسهیلات سلیقه ای عمل می کنند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مسئول و مشاور امور زنان رییس سازمان عشایر کشور افزود: در راستای رفاه حال جامعه روستایی و عشایری آیین نامه پرداخت تسهیلات با ضمانت زنجیره ای تدوین شده است و بانک های عامل موظف به اجرای این آیین نامه بوده و در کنار آن بخشودگی جرایم تسهیلات نیز مصوب شده و لازم الاجراست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.