برای توسعه باید از ظرفیت ها استفاده کنیم/ حفظ منابع طبیعی نیازمند فرهنگ سازی و توجه همگانی است
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
شناسه : 271959
4

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: لازمه توسعه، استفاده از استعدادها و ظرفیت ها است و باید در راستای استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های موجود گام برداریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در جلسه منابع طبیعی میاندوآب با اشاره به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی، اظهار کرد: باید در راستای استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های موجود گام برداریم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: صرفه جویی و فرهنگ سازی برای درختکاری یکی از موضوعاتی است که در آموزه های دینی نیز بر آن تاکید فراوانی شده و همه باید در این زمینه به نقش خود عمل کنیم.

وی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید در طول سال برنامه های مختلفی برای فضای سبز و اهمیت منابع طبیعی اجرا کنند و در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه لازمه توسعه، استفاده از استعدادها و ظرفیت ها است، تصریح کرد: توسعه  باید دغدغه همه ما باشد و همگام باهم در این زمینه کوشا بوده و در راستای توسعه گام برداریم.

جودی با تاکید بر اینکه میاندوآب شهری با ظرفیت های فراوان بوده و ظرفیت آب وری نیز دارد، اظهار کرد: باید در مصرف آب صرفه جویی و از منابع به اندازه استفاده کنیم و در راستای سیاست های کارگروه احیای دریاچه ارومیه که ابلاغ می شوند؛ به کمک هم نیازمندیم.

وی در پایان بر لزوم فرهنگ سازی و دغدغه مند بودن همه افراد در مورد حفظ منابع طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.