بدون قدرت و فرماندهی میدان، دیپلماسی قدرتی برای موفقیت نخواهد داشت/ انتخابات برای کشور و مردم مهم و سرنوشت ساز است
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 294285
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی بدون قدرت میدان کاری از پیش نمی برد، اظهار کرد: بدون قدرت و فرماندهی میدان، دیپلماسی قدرتی برای موفقیت نخواهد داشت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در جمع مردم میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات  و با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات موضوع بسیاری مهمی است و وظیفه قانونی و شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما از دولت و رئیس جمهور در زمینه های مختلف مانند گرانی و بیکاری و موارد دیگر گلایه مندیم، افزود: نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به جنگ صفین و با بیان اینکه همه باید مراقب کرده و هوشیار باشیم تا ماجرای جنگ صفین دوباره در تاریخ تکرار نشود، اظهار کرد: در صفین امیرالمومنین علی(ع) پیروز میدان و سپاه معاویه در آستانه شکست بود، مالک اشتر تا فتح خیمه‌ معاویه چند گام بیشتر فاصله نداشت که با جنگ نرم روند جنگ تغییرکرد و خوارج از دل این جنگ نرم معاویه متولد شدند.

عیسی زاده تصریح کرد: امروز نیز دشمن هم خدعه و نیرنگ دارد و لازم است با بصیرت و تبعیت از ولایت قدم برداریم و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی بدون قدرت میدان کاری از پیش نمی برد، اظهار کرد: بدون قدرت و فرماندهی میدان، دیپلماسی قدرتی برای موفقیت نخواهد داشت.

وی با تاکید دوباره بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: ان شالله در انتخابات پرشور شرکت کرده و بینی یزیدیان و دشمنان را به خاک می مالیم.

عیسی زاده هم چنین خطاب به مردم با بیان اینکه بنده خود وکیل و نماینده مردم هستم و نماینده ای ندارم، تصریح کرد: بنده از طرف مردم انتخاب شده ام و خود وکیل و نماینده مردم هستم و نماینده ای ندارم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی هم چنین خطاب به کاندیداهای شورای شهر و مردم، اظهار کرد: کاندیداهای شورای شهر و روستا توجه داشته باشند که بنده در هیئت نظارت شهرستان و استان هیچ مسئولیتی ندارم و در این مسیر دخالتی ندارم.

وی افزود: کار نماینده قانونگذاری ونظارت است ولی مردم نمایندگان را مرجع و پناهگاهی برای پیگیری مشکلات خود می دانند و ما نیز مسائل و مشکلات آنان را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.